pengalaman pertama aku..

Monday, December 28, 2009 Edit This 2 Comments »
salam.

tepat jam 22:52 ini aku menulis blog pertama aku.

memula nk wat blog ni gementar juga rasanye. ntah kenapa, tgn menggeletar, badan menggigil...sejuk satu badan.....

mcm dilamun cinta gitu (mungkin itu perasaan nye)
.
.
.
mcm2 dugaan yg perlu dilalui sebelum aku dapat menulis blog pertama aku ini

aku berblogging guna wifi utm,well xmampu nk guna broadband agi.huhu :(
dugaan guna wifiutm ni, nk bkk page ni pown susah nya ya ampun..
hanya tuhan saja yg tahu perasaan aku tika itu
aku menyumpah2 dalam hati
dem!


tapi akhirnya dengan wifi ni jugak la aku dpat berblogging

terima kasih aku ucapkan kepada norbaishatul kerana membuka hati aku untuk berblogging
die la follower tegar aku setakat ni
bagi menunjukkan penghargaan kepada beliau, aku rekemen korg bukak blog die
www.norbaishatul.blogspot.com
kupasan2 die agk menarik jugak




btw, aku xpat nk letak gambo aku memandangkan internet masih slow g.harap dapat menunggu dgn penuh ghairah





kepada yg berkenaan, sila2 lah beri komen yang membina bagi pembikinan blog aku ini
setakat ini saja nukilan aku



p/s:curik2 berblogging time diskusi plant design.

2 apa kata kamu:

bubbye said...

hai awak.saya la baishatul.selamat dtg ke dunia blogger.nanti2 letak la gmbr awak ye =)
dah2 la main blog tu.buat plant design pulak haa.penat aku tunggu.heh.

keluarkan segala yang terbuku di hati said...

sori ye bai
mlm tadi aku x fokus
cian kt ko
demi ko, aku sggp stop berblogging ble bersama ko
tp meeting lps ni la
hehe